Povrat i reklamacija robe
Kako mogu reklamirati robu?
- Prijavite reklamaciju online – na stranici Kontakt odaberite u kontakt obrascu opciju Reklamacija robe. Navedite broj narudžbe / računa i opišite kvar. Reklamaciju možete prijaviti i e-poštom na info@projektori-lampe.hr.
- Pričekajte e-mail – ubrzo ćete od nas dobiti poruku s detaljnim uputama i priloženim obrascem za reklamaciju. Obrazac za reklamaciju možete također preuzeti ovdje u formatu Word ili pdf.
- Zapakujte robu – tako da se ne ošteti tijekom transporta. U paket priložite ispunjeni obrazac za reklamaciju (ispisan), eventualno i kopiju računa.
- Pošaljite pošiljku na adresu Politických vězňů 1597/19, Praha 1, 110 00, Czechia – dovoljna je obična dostavna služba (bez dodatnog osiguranja ili premium usluga).
- Rješavanje – reklamaciju rješavamo što je brže moguće, obično unutar nekoliko dana, a najkasnije u roku od 30 dana od primitka. O tijeku postupka obavještavat ćemo vas e-poštom.
Kako mogu odustati od kupoprodajnog ugovora?
- Kod kupnje na daljinu potrošač ima pravo odustati od kupoprodajnog ugovora u roku od 14 dana od preuzimanja robe. Robu molimo vratite u odgovarajućem stanju. Ako bi roba nosila znakove korištenja, to može utjecati na iznos povrata.
- Ako je moguće, vratite robu u izvornom pakiranju. Lampu zajedno s originalnom kutijom stavite u dodatnu transportnu kutiju kako ne bi došlo do oštećenja robe ili originalnog pakiranja tijekom transporta.
- U paket obavezno priložite i ispunjeni obrazac za odustajanje od kupoprodajnog ugovora (preuzmite ovdje u formatu Word ili pdf), ili barem kopiju računa, kako bismo mogli identificirati pošiljku.
- Novac vraćamo što je prije moguće, najkasnije u roku od 14 dana od primitka vraćene robe.
- Želite li vratiti lampu zato što ne radi, molimo kontaktirajte nas najprije – pokušat ćemo problem riješiti.
Često postavljana pitanja
Moram li imati originalno pakiranje?
Ako robu vraćate u sklopu reklamacije, originalno pakiranje nije nužno. U slučaju odustajanja od kupoprodajnog ugovora molimo, ako je moguće, vratite u izvornom pakiranju. U svakom slučaju roba mora biti sigurno zapakirana kako ne bi došlo do oštećenja tijekom transporta.
Hoću li dobiti povratnu naljepnicu za slanje robe?
Ako se radi o odustajanju od kupoprodajnog ugovora, naljepnicu ne pružamo. Kod reklamacije robe možemo je osigurati na zahtjev.
Kada i kako ću dobiti povrat novca pri odustajanju od kupoprodajnog ugovora?
Nakon što provjerimo vraćenu robu, novac ćemo vratiti najkasnije u roku od 14 dana od preuzimanja. Plaćanje vraćamo istom metodom kojom je izvršena uplata.
Mogu li vratiti lampu koju sam kratko isprobao?
Da, unutar 14 dana od primitka robe možete vratiti i lampu koja je bila isprobana. Ako bude pokazivala znakove korištenja, iznos povrata će biti primjereno umanjen.
Kako mogu saznati status rješavanja?
Informacije o tijeku rješavanja šaljemo e-poštom. Također se možete obratiti korisničkoj podršci putem e-pošte info@projektori-lampe.hr ili telefonski na +420 910 055 666 (po-pe 8-16).
Stigla vam je oštećena roba ili ste primili nešto drugo od onoga što ste naručili?
Ispričavamo se na neugodnosti – pobrinut ćemo se da sve bude brzo ispravljeno. Molimo kontaktirajte nas što prije telefonom ili e-poštom i zajedno ćemo pronaći rješenje.
Kako zamijeniti lampu u projektoru?
Postupak korak po korak pronaći ćete u uputama za vaš projektor ili se možete poslužiti našim općim uputama za zamjenu lampe.
Lampa mi ne radi, što da učinim?
- Provjerite lampu – ima li vidljivih oštećenja poput zatamnjenog stakla, prekinute žice u sijalici, pukotina i slično.
- Provjerite jesu li konektori lampe čvrsto spojeni i nisu oštećeni. Provjerite i jesu li vijci modula lampe zategnuti te sjedi li lampa pravilno na svom mjestu u projektoru.
- Je li ispravno zatvoren servisni otvor za zamjenu lampe? Važno ga je ne samo zatvoriti, nego i zavrnuti, jer kod nekih modela projektora vijak služi kao osigurač koji sprječava paljenje projektora ako nije dovoljno zategnut, čime bi postojala opasnost od ispadanja lampe.
- Resetirajte brojač lampe – pogledajte upute za vaš projektor ili se poslužite našim uputama.
- Ako je moguće, testirajte lampu u drugom projektoru ili vaš projektor s drugom lampom. Tako možete utvrditi ili isključiti kvar projektora.
- Ako kvar i dalje traje, molimo pošaljite nam e-mail s opisom problema. Rado ćemo vam savjetovati i pomoći u daljnjem postupku.
Savjeti
Pomoći ću vam sa
izborom ispravne lampe
Pitajte štogod želite

korisnička podrška
(po-pe 8-16)
Ako već o lampama znate sve što je potrebno, preostaje samo odabrati ispravnu varijantu za vas
Najbrži vodič izborom lampe
Pronađi lampu u 2 klika